BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 17 juli 2010

Porsche på Sturup Raceway

Fy fasen vad det var roligt att köra Porsche :) Tyckte bäst om att köra Carrera och Cayman S var inte dålig precis men trivdes bäst med Carreran :) Min instruktören får dagen var Ted Brink :) Körde som satan gjorde han :) Älskling fotade mig tackar får hjälpen gumman :)Älskar dig Josefin Nilsson <3
Lite varm efter att har kört Porsche
Lite varm efter att har kört Porsche, Ted körde mig 2-3 Varv gick fort som satan kan jag säga Bältet var spänt hela tiden åkte som en vante hehe håll mig fast i bältet och försökte filma hehe

3 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

F sa...

M!
Så lätt kommer du inte undan!
Mer info tack!
Trodde faktiskt du skulle gilla cayman bättre än carrera, är supernyfiken på varför inte?

Desutom....hur många varv körde du eller var det instruktören som körde?

Har varit på sturup raceway men aldrig kört där, vad tyckte du om banan?
Ha det super!
F

Jea sa...

det lätt som men bra dag. svar på kommentaren om ångloket nä filma lite för vi skulle iväg :/

jenny sa...

va, snacka om att jag är dåååligt uppdaterad!
får snacka om det på lördag!
supercoolt ju!
kramar