BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 27 september 2009

Dop / Solfilm 26/9 och Dop 19/9

6 skäl att tona din bil:

Undvik överhettning inne i kupén.
Skydda din hud mot uv strålning.
Minska glassplitter vid olycksfall.
Säkrare körning mot bländande ljus.
Förstärkt Integritetspolicy, minska insyn för stöld.
Förhindra sprickning, uttorkning av interiör.



Har nu fått Solfilm på min St :) Fick bilen hem levererad kl 23:05 där av dom mörka bilderna , Här ser man stor skillnad på 5% 3M mot original rutan på dörren,

Varit dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden har bara inte haft lust att skriva något.Var på Tuvas Dop den 19/9 blev inga foton vet ej varför sen 26/9 var det Astrids Dop och jag som är Fader för Astrid och Mobror till Astrid så klart :D Blev 2 bilder men som sagt M vill inte att Astrid ska synas på nätet så jag kan inte lägga ut dom två bilderna jag fotade i dagens fart så jag för se om Brodern fick några bilder där Astrid inte syns på bild som jag kan lägga ut på bloggen sen när jag fått dom från Syrran som ska över föra dom till Laptopen sen kolla om dom är ok :D Sen lämnade jag in min Fiesta St idag så att den kunde få Solfilm på sig :D lämnade in den ca 19:47 sen pratade vi lite sen bar det åt Maxi Ica Stormarknad för att ta ut pengar så jag kunde betala för solfilmen sen bar det hemåt åt mig blev hemkörd vilket var nice :) sen var bilen klar kl ca 22:50 då ringde han och sa bilen var klar så fick jag bilen hemkörd och levererad kl 23:05 :) meningen var jag skulle lämna den idag 27/9 och inte igår 26/9 men Magnus som fixade ruterna till mig ville ut med broder och fiska idag så han ringde frågade mig om jag kunde lämna St igår och så klart jag sa ja för det så dom ska få fiska en dag när Magnus inte bor i närheten av Hbg utan i Köpinge, :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: